Tur på de københavnske kanaler

Hvis du kunne tænke dig en to-timers guidet tur ud på de københavnske kanaler, se byen fra vandsiden, så har Kreds København booket en havnerundfart, kun for Epilepsiforeningens medlemmer.

Vi vil få en tur udenfor den normale havnerundfarts rute, hvor vores guide vil fortælle vidt og bredt om det gamle samt nye København.

Vi vil sørge for, at der er noget at spise og drikke ombord på båden.

Tid og sted: 13. maj 2023, vi mødes kl. 11.30 ved Kajen ved Gammel Strand (tæt på Gammel Strand Metro St.) Turen forventes at slutte kl. 14.00.

OBS: havnerundfarten er ikke handicapvenlig.

Pris: Voskne 200 kr. og børn under 12 år 150 kr.

OBS: du betaler for arrangementet på MobilePay 41271. Husk at skrive hvad du betaler for samt antal personer.

Alle medlemmer er velkomne.

Har du spørgsmål, så kontakt Andreas Pilkær Rasmussen på mail

Bemærk: du kan først tilmelde dig og betale fra den 1. januar 2023, og tllmeldingsfristen er den 30 april 2023.

Epilepsiforeningen

Kreds København