Kreds Midtvestjylland indkalder til Generalforsamling

Der afholdes ordinær generalforsamling i Kreds Midtvestjylland torsdag d. 16. februar 2023 kl. 18 på Hotel Papirfabrikken, Papirfabrikken 12, 8600 Silkeborg.

Dagsorden ifølge vedtægterne.

Vi starter kl. 18 med at spise smørrebrød og kl. 19 vil der være et spændende foredrag af Birthe Buhl.

Birthe har stor erfaring i stresshåndtering, forebyggelse af stress, coaching og selvudvikling. Hendes passion er, ved hjælp af simple redskaber, at give den enkelte mulighed for at gøre livet mere meningsfuldt.

Se mere om Birthe Buhl på birthebuhl.dk

Alle medlemmer er velkomne til foredraget. Af hensyn til forplejning er tilmelding nødvendig.

Efter foredraget er der generalforsamling.

Pris: Det gratis at deltage.

Tilmeldingsfrist: Senest d. 12. februar 2023

Ved spørgsmål til foredraget kan du skrive til os på mail: epilepsi@epilepsiforeningen.dk

Vel mødt!

Epilepsiforeningen