Et forsvar for det tankefulde liv i en tankeløs tid

Tag med Kreds Midtvestsjælland til spisning og foredrag med Svend Brinkmann.

Onsdag d. 8. februar kl. 19.00 i Roskilde Kongrescenter, Møllevej 15, 4000 Roskilde.

Den populære psykologiprofessor, Svend Brinkmann, er i et helt nyt foredrag endnu en gang klar med nye underholdende observationer og skarpe betragtninger. Denne gang i et forsvar for det tankefulde liv i en tankeløs tid. Vi skal tænke bedre, ikke mindre - det er udgangspunktet for denne underholdende aften med tid til refleksion. Du kan læse mere om foredraget her.

Vi mødes kl. 17.00 i restauranten, hvor vi får en 2-retters menu bestående af forret og hovedret.

Forretten er røget laks med blomkålscreme og sprød salat, og hovedretten er rosastegt kalveculotte med bagte rodfrugter, pommes Anna og kalveglace. Drikkevarer er for egen regning.

Deltagerpris: 300 kr. for foredrag og aftensmad excl. drikkevarer.

Har du spørgsmål eller vil vide mere, så kan du kontakte Berit Andersen på mail eller på sms til 20 647 647.

Arrangementet er åbent for alle medlemmer.

Epilepsiforeningen

Kreds Midtvestsjælland