Kom og hør forfatter Martin Vinther Madsen fortælle om sin nye bog "Anfald og tryllestøv"

Børnebogsforfatteren vil fortælle om bogen, der bl.a giver  et indblik i, hvordan det er at være bror til en pige med epilepsi.

Sammen med guitaristen Laurids Sund laves et spændende oplæg, som bliver en blading af sang, oplæsning og fortælling.

Martin arbejder til dagligt som skolekonsulent ved Filadelfia. Han vil under arrangementet fortælle både om bogen og sit arbejde på Filadelfia.

Vi serverer lidt godt til maven og ganen undervejs.

Der vil ekstraordinært være mulighed for at købe bogen "Anfald og tryllestøv" til  50 kr. (normalpris 199 kr.).

Arragementet er gratis for medlemmer og deres familier/pårørende.

Tilmelding
Tilmelding skal ske inden d. 10. april til Sandra Larsen på mail: sandrakatharinalarsen@gmail.com

Epilepsiforeningen Kreds København