Tag med på Epilepsiforeningens fede, farverige og frydefulde sommerlejr

Tag med på sommerlejr i uge 29 med ankomst lørdag den 13. juli og afrejse fredag den 19. juli.

Der vil være masser af aktiviteter som f.eks. kreativt værksted, musikværksted, boldspil, hoppepude og meget meget mere.

Vi afholder også en festaften med temaet "Black and white".

Sted: Han Herred Efterskole, Aggersundvej 237, 9690 Fjerritslev.

Pris: 3-17 år 800 kr. - fra 18 år 900 kr. - børn under 3 år deltager gratis.

Prisen inkluderer fuld forplejning og indkvartering på værelser. Du er meget velkomne til selv at tage telt eller campingvogn med. Dette kan du give besked om ved tilmeldingen.

Tilmelding kan ske fra den 1. april og betaling foregår med betalingskort.

HUSK: Du skal tilmelde alle, som skal med på lejren, også dig selv. Dette gøres i felterne under Ledsager-overskriften.

Oplever du problemer med tilmeldingen eller har spørgsmål, så kontakt os på telefon 6611 9091, så hjælper vi dig.