Medlemsskaber for alle

Som medlem af foreningen har du en række medlemsfordele, som du kan finde en samlet oversigt over nederst på siden.

Det koster 325 kr. årligt for et personligt medlemskab, og 425 kr. årligt for et husstandsmedlemskab. Melder man sig ind via hjemmesiden, kan man spare 25 kr. på begge medlemskaber.

Sådan tegner du personligt medlemskab og husstandsmedlemskab:

1: Tryk på “Bliv medlem” – 2: Skriv din adresse – 3: Vælg hvilken type medlemskab og angiv personlige oplysninger – 4: Betal.

Hvis du bruger en browser, der ikke er blevet opdateret længe, når du melder dig ind, kan skærmbilledet nogle gange optræde rodet, men så ringer du bare til os på 66 11 90 91.

Særligt for firmaer og institutioner:

Man kan tegne et firmamedlemsskab som koster 1.000 kr. årligt, eller et institutionsmedlemsskab der koster 500 kr.

Ønsker du at tegne et firma- eller institutionsmedlemskab skal det ske via telefon 66 11 90 91, eller ved at sende en mail til epilepsi@epilepsiforeningen.dk

Bliv personligt medlem (300 kr.)
Husstandsmedlemskab (400 kr.)
Mød medlemmer af Epilepsiforeningen
Barn med epilepsi og familien
Voksen med epilepsi

Læs mere om vores tilbud til medlemmer

Rådgivning

Medlemmer af Epilepsiforeningen kan få rådgivning ved sygeplejerske, socialrådgiver og forsikringsselskab.

Bladet Epilepsi

Du kan få en smagsprøve på det seneste nummer af vores nyhedsmagasin om epilepsi og læse hele bladet af ældre numre.

Epilepsiforeningens forskningsstøtte

Epilepsiforeningen støtter vigtig epilepsiforskning med millionbeløb via "Inge Berthelsens Fond".

Nyhedsbrev

Få de vigtigste nyheder og bedste historier fra epilepsiens verden i din mailboks hver måned.

Mød andre

Du kan møde andre, der har epilepsi inde på livet, i sidens Samtaleforum, via Facebook-grupper eller i vores forskellige netværk.

Lej ferieboliger

Medlemmer af Epilepsiforeningen kan leje foreningens campingvogn på Bøsøre  og Enø Camping samt sommerhuset Hanne Hansen ved Vesterhavet.

Legat til trængende

Epilepsiforeningen uddeler skattefrie legater fire gange om året til medlemmer, som har det økonomisk vanskeligt.

Politisk arbejde

Det er en meget vigtig opgave for Epilepsiforeningen at være vagthund på epilepsiområdet, og bidrage med solid viden, lobbyvirksomhed og engagement.

Få besøg af en informatør

Epilepsiforeningen har en række informatører, der tager ud på fx skoler og institutioner og fortæller om epilepsi