Bestil merchantdise, løbetrøjer og ID-armbånd

Epilepsiforeningen forhandler et lille udvalg af merchantdise og varer. Hvis du ønsker at købe nogle af produkterne, skal du betille dem ved at kontakte Epilepsiforenignen.

Kontakt. 66 11 90 91 eller epilepsi@epilepsiforeningen.dk

Vi formidler også en hel del gratis pjecer som kan bestilles online portofrit

Se udvalget af produkter

Badge: Hold afstand

Sundhedsstyrelsen har lavet et blåt badge med “hold afstand”-grafik, som du kan bestille her og bære for at signalere, at andre skal holde afstand. Badget er gratis.

Kontakt Epilepsiforeningen på epilepsi@epilepsiforeningen.dk eller 66 11 90 91

Badge: Fritaget for mundbind

Sundhedsstyrelsen derfor fået lavet et badge, der viser, hvis man er fritaget for brug af mundbind. Badget er gratis.

Kontakt Epilepsiforeningen på epilepsi@epilepsiforeningen.dk eller 66 11 90 91

.

Løbetrøjer med slogan

Løbetrøjer med Epilepsiforeningens logo på brystet og bag på, hvor der også er slogannet “For færre anfald”. Trøjerne er fremstillet i et svedtransporterende og åndbart stof. De har pasform til hhv. mænd og kvinder.

Pris: 65,00 kr.

Kontakt Epilepsiforeningen og aftal købet – epilepsi@epilepsiforeningen.dk

Huske-nøgleringe

Huskeringene er til dine nøgler. Men ud over at få styr på nøglerne, så får du også en påmindelse om noget af det, der kan være vigtigt, hvis man vil gøre noget godt for både sig selv og hjernen. De farverige nøgleringe er lavet i seks udgaver med hver sin positive påmindelse om at gøre noget godt for dig selv og din hjerne.

Pris: 15,00 kr.

Kontakt Epilepsiforeningen og aftal køb – epilepsi@epilepsiforeningen.dk

ID-armbånd

De smarte wristband i flotte farver og mønstre fås i flere størrelser. De indeholder en strimmel med person-ID og oplysninger om ens sygdom og medicin. Gummiarbåndet er en anden smart måde at give folk adgang til ens personoplysninger.

Pris: 89,00 kr.

Kontakt Epilepsiforeningen og aftal køb – epilepsi@epilepsiforeningen.dk

Armbåndene kan også købes online via den irske forandler Imbe, hvor udvalget også er større.

Sort løbetøj

Epilepsiforeningen Kreds Østjylland har fået lave den kollektion af sort løbetøj med Epilepsiforeningens logo og sloganet ”Vi kæmper for færre anfald”.
I kollektionen kan man få løbebukser og kortærmede og langærmede løbetrøjer til mænd og kvinder. Trøjerne er figursyede og i svedtransporterende materiale.

Tøjet kan ikke fås via Epilepsiforeningen. Det købes online hos Gepard, hvor du også kan se priser.