• 1.07.2017
    Svar fra: Fie

    Hej. Jeg vil ogsågerne dele mine erfaringer vedr. bivirkninger og div.! Fra starten har jeg fået Keppra/ levertiracetam og på 1 1/2 år er mit syn blevet meget dårligt. Jeg er gået fra +1,5 i læse styrke til +3 på 1 1/2 år……jeg havde undret mig og hørte så tilfældigt en radioudsendelse om en der havde epilepsi. Han fortalte om den bivirkning ved medicinen og det var det samme præperat jeg fik. Af den årsag skulle jeg i efteråret 2016 trappes over i andet medicin, som var Lamotrigin, som jeg fik udslæt af. Min egen læge var bekymret for at det var “Hortoms” (tror jeg det hedder) som er udslæt hvor huden dør….så inden jul kom jeg over på et nyt præperat som var Zonegran det blev jeg depressiv af, og det er ellers ikke noget der ligger til mig. Samtidig har jeg været vildt træt i de to år jeg har fået epilepsi medicin. Jeg faldt og brækkede hånd og ryg i januar, og har læst at knogleskørhed også er en bivirkning. Det skal jeg have undersøgt snarest…….. Som du skriver øverst føler jeg mig heller ikke hørt og taget alvorlig. Jeg ved at de er eksperter, men de bliver også nød til at lytte til hvordan jeg har det, jeg er jo ekspert i min egen krop. Så det ville være dejligt med et samarbejde i stedet for at de har hele sandheden, hvilket jeg ikke mener de kan have….. Mvh. Fie Ps. held og lykke til jer alle 🙂

  • Deltag i debatten
    Hvis du ønsker at deltage i debatten kan du klikke dig ind under en af indlæggene ude til venstre og skrive dit eget svar eller du kan vælge at oprette en nyt indlæg nedenfor.
    Opret ny indlæg
    Hvis du ønsker at oprette en nyt indlæg som andre kan deltage i skal du klikke på nedenstående knap.
    Tilbage til forum forsiden

    Seneste emner