• 9.07.2017
    Svar fra: Leif Pedersen

Som Peter skriver køb kun det originale.Jeg har fået Lamictal fra det kom på markedet, og det var næsten uden bivirkninger. Så kom kopierne, og så kom problemerne. Hele mit liv blev ødelagt dengang. Hvis man nævner det over for en læge møder man kun: modstand modarbejdelse søforklaring, og total lige gyldighed.
    Jeg har fået mit hjerte ødelagt, og fik her i efteråret 2 pacemaker operationer Jeg har ikke de krafter som før, eller den energi til at cykle, som før. Jeg får nu kun Lamictal med tilskud, men det var også en kamp for livet. Jeg kunne skrive mere, Bladet tør ikke trykke det, det ville være en skændsel for samfundet hvis sandheden om kopier kom frem. Jeg ved godt at ingen tror på mig, for det står ikke deres teoribog.. Men der er ikke nogen der er kommet med argumenter for det modsatte De kopier jeg har fået kan kun være ulovlige piratkopier.

• Deltag i debatten
    Hvis du ønsker at deltage i debatten kan du klikke dig ind under en af indlæggene ude til venstre og skrive dit eget svar eller du kan vælge at oprette en nyt indlæg nedenfor.
    Opret ny indlæg
    Hvis du ønsker at oprette en nyt indlæg som andre kan deltage i skal du klikke på nedenstående knap.
    Tilbage til forum forsiden

Seneste emner