• 8.09.2017
    Svar fra: Marie

Jeg har oplevet at nogle neurologer ikke lytter ordentlig efter, jeg kom på filadelfia for 3 måneder siden og har for første gang i 15 år fået en medicin som ordner det hele for mig. Zonegran, den eneste bivirkning er en metalsmag i munden, det er dog det hele værd. Delepsine og lamotrigin har gjort mig skæv, og jeg tabte håret. Keppra virkede i et par år indtil det startede med at påvirke humøret for meget, vi snakker voldsomme depressive perioder som ikke ligger så godt til mig. Din krop er anerledes end alle andre, så hvad der vil virke på nogle epileptikere vil måske ikke virke på dig, dog kan du forvente nogle bivirkninger med alt medicin. Med min delepsine tabte jeg en del hår til at begynde med, men efter 3 måneder stoppede det, og da det voksede tilbage havde jeg flotte krøller istedet, true story. Men min læge lyttede ikke til mig, så jeg valgte at skifte til en anden neurolog som rent faktisk lyttede til mig, og efter det fik jeg den hjælp som har gjort at jeg nu har været HELT anfaldsfri i 3 måneder, både grand mal og myoklonier.

• Deltag i debatten
    Hvis du ønsker at deltage i debatten kan du klikke dig ind under en af indlæggene ude til venstre og skrive dit eget svar eller du kan vælge at oprette en nyt indlæg nedenfor.
    Opret ny indlæg
    Hvis du ønsker at oprette en nyt indlæg som andre kan deltage i skal du klikke på nedenstående knap.
    Tilbage til forum forsiden

Seneste emner