• 19.11.2017
    Svar fra: Født69

    Hejsa. Jeg er en kvinde på 47 år. Har været (forkert!) behandlet for depression i 18 år og er nu gennem et år forsøgt hjulpet et andet sted. Har prøvet RIGTIG meget medicin. Lige nu får jeg Lamictal (er på 50 mg og planen er at jeg skal stige). Jeg oplever mange ting/symptomer, som jeg selvfølgelig ikke kan sige om det er sygdom eller bivirkninger. Jeg er frygtelig grådlabil, irritabel, pludselige humørsvingninger, angst, elendig søvn, rastløs, uro, smerter i hele kroppen. Jeg har ikke de typiske symptomer ved Lamictal som hovedpine og hududslæt (endnu ;-)). Nu HAR jeg jo en psykisk lidelse, derfor ved jeg godt at mine symptomer kan skyldes sygdom. Men vil blot høre jer, der måske primært døjer med epilepsi: har I psykiske bivirkninger af Lamictal og i givet fald, hvilke? Håber på svar fra jer. På forhånd tak.

  • Deltag i debatten
    Hvis du ønsker at deltage i debatten kan du klikke dig ind under en af indlæggene ude til venstre og skrive dit eget svar eller du kan vælge at oprette en nyt indlæg nedenfor.
    Opret ny indlæg
    Hvis du ønsker at oprette en nyt indlæg som andre kan deltage i skal du klikke på nedenstående knap.
    Tilbage til forum forsiden

    Seneste emner