• 24.09.2018
    Svar fra: Jytte

Jeg startede med med et antidepressiv , kaldet Efoxor , pga selvmordstanker og deppresion , det var tilbage i2008..hvor min læge anbefalede at jeg skulle hurtigst muligt i behandling med dette præparat .
    Pga økonomien blev jeg nødt til at købe Venflaksin ..idet det var MEGET billigere end det min lægel havde udskrevet ….men jeg fik fortalt af både min læge og apoteker , at der var nøjagtig de samme virkemidler i pillerne ?
    På det tidspunkt tænkte jeg ikke over det …men nu efter mine langvarige forfærdelige bivirkninger pga af diverse forskellige medicinske præparater der er blevet skubbet ud over disken til mig , der skal have det dårligt og slås med disse bivirkninger , og hvor jeg forsøger at fortælle min læge og psykiater omkring at , der må være noget galt mht den medicin de udskriver til mig .
    Jeg er efterhånden blevet så syg og har det endeligt ..Har taget 22kg på iløbet af 2år
    Det er total væske ansamling i min krop , jeg har unaturlige væskeophophinger underlige steder i min krop ..Der er ikke nogen der tror på væske ..men samtidig må de give mig ret i at det er underligt jeg har taget Så meget på …men der er ikke nogen læge der vil eller kan fortælle mig ..hvorfor disse kilo er kommet til …uden nogen form for forkert spisning .
    Der er noget helt galt …
    Jeg er via min psykiater blevet sat ned i Venflaksin ..og op i Lamotrigin (Teva) 100mg plus 50 mg efter en måned ..Efter igen 1mdr fik jeg det ikke bedre ( tværtimod ) fik Ticks i hovedet og ubehag ..Så fik jeg anbefalet Phenergan . 25 mg ved søvnløshed …..der er så også bivirkninger ved denne medicin ..Underlige drømme i starten , men sover bedre …
    Dette præparat må jeg imod efter længere brug af dette …Jeg har det underligt ..træt og ugidelig ..orker ingenting ..Det er alt i alt en helvedes dårlig cyklus jeg er inde i nu …også pga min Abnorme vægtøgning ..Det er et helvede og der er ingen der har en løsning for st hjælpe mig . Mvh Jytte .

• Deltag i debatten
    Hvis du ønsker at deltage i debatten kan du klikke dig ind under en af indlæggene ude til venstre og skrive dit eget svar eller du kan vælge at oprette en nyt indlæg nedenfor.
    Opret ny indlæg
    Hvis du ønsker at oprette en nyt indlæg som andre kan deltage i skal du klikke på nedenstående knap.
    Tilbage til forum forsiden

Seneste emner