• 19.07.2019
    Svar fra: Sigurd Johansson

Hmmm man behøver nu ikke optage nyt lån for at fiansiere rejser – det synes jeg er ligefrem dumt. I stedet bør man bl.a. kigge på om man spare noget i egen husholdning først, før man gældsætter sig. Det kan fx være I skal kigge på budgettet først og se, om der er poster, som der kan skæres ned på (jaja meget Luksusfælde agtigt, men det fungerer altså). Jeg fik selv omlagt mit boliglån for 1 år siden som har givet så meget mere luft i økonomien. Fik hjælp af Bomae
    efter anbefaling fra en kammerat som havde brugt dem til at købe hus. Det viser sig så at køberrådgivere OGSÅ kan rådgive om økonomi uden at have dollartegn i øjnene, som bankerne godt kan have.
    Men pointen er at for guds skyld at kigge indvendigt på økonomien med kritiske øjne (få evt. noget hjælp ude fra) og lad vær med at optage forbrugsgæld.

• Deltag i debatten
    Hvis du ønsker at deltage i debatten kan du klikke dig ind under en af indlæggene ude til venstre og skrive dit eget svar eller du kan vælge at oprette en nyt indlæg nedenfor.
    Opret ny indlæg
    Hvis du ønsker at oprette en nyt indlæg som andre kan deltage i skal du klikke på nedenstående knap.
    Tilbage til forum forsiden

Seneste emner