• 30.11.2019
    Svar fra: Anne Sophie Nornild

Hej alle sammen
    Jeg har lige læst alle jeres indslag. Er i behandling for temporallapsepilepsi og har epigasltridk aura.får Apydan som har været det bedste for mig længe, men det virker helt små det skal da min saltbalance ikke kan holdes i ro.
    Det er en af bivirkningerne. Jeg er konstant træt. Men sover ikke så godt. Min ikke denbtræthed høre til alle præberrater. jeg har prøvet mange slags medicin der gav mig mange bivirkninger lamotrigingin, keppra / levetiracetam, og så var der et til hej ikke kan huske, der er ingen der har været gode for mig. Apydan har ind til videre været langt det bedst, fordel det osse hjælp m
    På mit humør, det gjorde de andre ikke, jeg tabte håret fik selvmords tanker blev tykkere og blev meget uhøflig over for mine medmennesker og fik vredes udbrud men apydanen hjælp på det hele.

Nu vil neurorologerne have mig over på Vimpat, som har mente grimme bivirkninger b.la selvmordstanker og humøret talecenteret kan blive påvirket, vil høre om i kender nogen eller i selv får/har prøvet Vimpat for jeg er ikke tryg ved dem.
    Håber at høre fra nogen .
    PS iøvrigt tror jeg man skal være kritigs med det medicin man skal ikke lade sig nøje med det første hvis det ikke er godt.
    Hilsen Anne Sophie Nornild

• Deltag i debatten
    Hvis du ønsker at deltage i debatten kan du klikke dig ind under en af indlæggene ude til venstre og skrive dit eget svar eller du kan vælge at oprette en nyt indlæg nedenfor.
    Opret ny indlæg
    Hvis du ønsker at oprette en nyt indlæg som andre kan deltage i skal du klikke på nedenstående knap.
    Tilbage til forum forsiden

Seneste emner