• 5.02.2017
    Svar fra: Gæst

    Hej Helene,
    Jeg har været i behandling i mange år, og har skiftet medicinering mange gange (både præparat og dosis). Min erfaring er, at det sagtens kan tage et par måneder før bivirkningerne fortager sig. Når du skriver at du stadig er i gang med forsøg vil jeg derfor gætte på at trætheden “bare” er en bivirkning, og at den med stor sandsynlighed vil fortage sig i en vis grad, over tid, når du har nået et niveau i medicineringen som du vedholder over en længere tidshorisont.
    Bedste hilsner, og held og lykke med det hele!

  • Deltag i debatten
    Hvis du ønsker at deltage i debatten kan du klikke dig ind under en af indlæggene ude til venstre og skrive dit eget svar eller du kan vælge at oprette en nyt indlæg nedenfor.
    Opret ny indlæg
    Hvis du ønsker at oprette en nyt indlæg som andre kan deltage i skal du klikke på nedenstående knap.
    Tilbage til forum forsiden

    Seneste emner