• 25.05.2017
    Svar fra: HENHELENE

Hejsa, svar på øverste indlæg.
    Det er en rigtig sej gang medicin du får på een gang. Jeg får p.t. også 3-stofsbehandling og det slår mig totalt ud. Jeg stiller krav til min læge og når jeg taler med sygeplejerskerne på epi.-afdelingen, så affinder jeg mig ikke med at de siger de lægger sedler til lægen, jeg kræver direkte svar fra lægen. Jeg fik også udslæt, – særligt efter jeg konstant steg i lamotrigin-dosis. Lægen så det og sagde, at det ikke “normalt” var sådan et udslæt, som lamotrigin ville give. Jeg sagde at det blev værre hver gang hun øgede min dosis og pressede så hårdt på, at jeg eller selv ville trappe ud og så tage benzodiazepin i stedet for. Det fik hende til at reagere og 3 dage efter min dosis af lamotrigin var blevet sat ned var udslættet næsten helt væk! Kræv ordentlig behandling, affind dig ikke med noget og hvis du ikke har tillid eller tro på din læge, så prøv at få second opinion hos gmi.md.dk – de kan hjælpe med formidling og er rigtig dygtige. Jeg har selv personlig kontakt med dem.
    Held og lykke.

• Deltag i debatten
    Hvis du ønsker at deltage i debatten kan du klikke dig ind under en af indlæggene ude til venstre og skrive dit eget svar eller du kan vælge at oprette en nyt indlæg nedenfor.
    Opret ny indlæg
    Hvis du ønsker at oprette en nyt indlæg som andre kan deltage i skal du klikke på nedenstående knap.
    Tilbage til forum forsiden

Seneste emner