• 12.06.2017
    Svar fra: rene

Hej, jeg deler også lige mine erfaringer omkring bivirkninger under medicinskifte.
    Jeg har gennem tiden prøvet lidt forskelligt bl.a “Delepsine” sammen med “Trimonil” og nu prøver min neurolog “Levetiracetam” og desværre lyder din liste over bivirkninger som en tro kopi af mine egne, undtagen den røde hud du beskriver, under skiftet øgede min læge den nye medicin og derefter skænkede han den gamle medicin, men under hele forløbet var jeg med i beslutningsprocessen, så jeg vidste hvad planen var og jeg blev også advaret at tidsrummet hvor jeg fik alle præparater nok ikke ville være særlig morsom for mig, min medicin bliver stadig justeret så jeg kan desværre ikke kommer med en happy ending historie, jeg kan kun sige at hvis lægen ikke tager dig med på råd så stil spørgsmål, og hvis du ikke selv magter det så tag en pårørende med til samtalen.
    Mvh. Rene

• Deltag i debatten
    Hvis du ønsker at deltage i debatten kan du klikke dig ind under en af indlæggene ude til venstre og skrive dit eget svar eller du kan vælge at oprette en nyt indlæg nedenfor.
    Opret ny indlæg
    Hvis du ønsker at oprette en nyt indlæg som andre kan deltage i skal du klikke på nedenstående knap.
    Tilbage til forum forsiden

Seneste emner