10 arrangementer du ikke må gå glip af

12.01.2017

Arrangementskalenderen for 2017 bugner af arrangementer. Der lægges ud med et kursus for voksne med epilepsi

Hvad byder 2017 på af sociale arrangementer og kurser? Og hvordan er det med foreningens campingvogn og sommerhus? I vores ”Arrangementskalender 2017” kan du læse om 10 af årets større arrangementstilbud til foreningens medlemmer og om vores ferieboliger.

Hvad så hvis man ikke er medlem? Tjae, så kan du hurtigt blive det i vores webshop. Det koster for eksempel blot 400 kr. om året for et medlemskab til hele husstanden.

Du kan melde dig ind her.

Kursus for voksne med epilepsi

Året starter med et kursus for voksne med epilepsi. Det er Epilepsiforeningen Vestsjælland, der afholder kursus for voksne medlemmer fra hele landet. Det foregår fra fredag den 10. marts til søndag den 12. marts. Emnerne på kurset er blandt andet sex og samliv, menneskers stressberedskab samt kognitive vanskeligheder.

Prisen er 800,- kr. – alt er inkluderet. Der er tilmeldingsfrist 25. januar – så du skal skynde dig. Du kan læse mere og tilmelde dig her.

Tiden løber jo og før man ved af det er det april. Og den 21.-23. april er der ungdomsweekend. Hvis du er selvhjulpen og mellem 16-36 år, så er her mulighed for en skøn weekend sammen med andre unge med epilepsi. Det foregår i Åhytten i Haarby og koster 350 kr. for kost og logi. Læs mere om det her i vores webshop.

Til maj kan alle løbe sammen med Epilepsiforeningen til Eventyrløbet. Til sommer er der selvfølgelig både familiesommerlejr og ungdomssommerlejr.

Til efteråret er der igen sociale weekender og ture og vores populære forældrekursus.

Forældrekursus er 27-29. oktober. Formålet er at tilbyde undervisning og informationer med dialog og læring samt give redskaber, der gør det lettere at passe og pleje barnet i hverdagen.

Campingvogn og sommerhus

Kalenderen fortæller også om mulighederne for leje vores ferieboliger

Medlemmer af Epilepsiforeningen kan invitere familien med på billig campingferie på den 5-stjernede campingplads Bøsøre Strandcamping på Fyn. Den børnevenlige campingplads har blandt andet både indendørs- og udendørs badeland.

Campingvognen kan lejes for fra 325 kr. per nat. Du kan læse mere om den og se om den er ledig her

Du kan se andre arrangementer i hjemmesidens kalender

(Kilde: Epilepsiforeningens ”Arrangementskalender 2017”)