Arrangementer du skal glæde dig til i 2020

Epilepsiforeningens arrangementer i 2020 byder bl.a. på Jesper Skibby, Ulf Pilgaard, håndboldstjernen Lars Christiansen, Danmarks førende epilepsieksperter og weekendture med verdens bedste mennesker

Mød Jesper Skibby. Grin ad Ulf Pilgaard. Hyg dig i Djurs Sommerland. Lej en billig feriebolig. Kom tæt på isbjørnen. Tag på weekendtur til Ho eller Smålandshavet. Tag en uge væk sammen med andre familier eller unge med epilepsi. Bliv klogere på epilepsi. Og lær en masse andre, der har det ligesom dig, at kende.

Det er blot nogle af de ting, du kan glæde dig til i 2020, hvis du er medlem af Epilepsiforeningen.

Epilepsiforeningens arrangementskalender for 2020 er nu på gaden med medlemstilbud om masser af spændende arrangementer. Du kan hente ”Arrangementskalender 2020” her (pdf) eller gå på opdagelse i hjemmesidens arrangementsoversigt.

Hvis man skal slå ned på en lille håndfuld af årets mange tilbud, så er der f.eks. de fem her.

Mød Jesper Skibby

Den 12. maj kan du i Vejgaard Hallen i Aalborg møde Jesper Skibby, der vil fortælle om sit liv og karriere, hvor han bl.a. også fortæller om sine udfordringer med epilepsi. Læs mere her.

En weekendtur der giver ny energi

På et forlænget weekendophold i Smålandshavet kan du få ladet batterierne op og få nye redskaber til at håndtere en vanskelig hverdag, når verdensklassespilleren Lars Christiansen holder oplæg om motivation og livsglæde, og du kan hygge dig med diverse aktiviteter, socialt samvær, erfaringsudveksling og tur til BonBon land. Det er fra den 21.-24. maj – læs mere her.

En solskinsuge med verden bedste mennesker

Fra den 11.-17. juli kan du tage med på Epilepsiforeningens fede, farverige og frydefulde familiesommerlejr på Han Herred Efterskole. Der vil være masser af aktiviteter som fx kreativt værksted, boldspil, hoppepude og meget, meget mere. Læs mere.

Måske er du mere til en uge sammen med andre unge mellem 18 og 35 år? I så fald er der sommerlejr for unge fra den 19.-24. juli; og det er også på Han Herred Efterskole. Læs mere.

Bliv klogere på epilepsi på den fede måde

Den bedste måde at lære noget om sin egen epilepsi er i selskab med andre med voksne med epilepsi. Det får du mulighed for fra 2.-4. oktober på et voksenkursus og weekendophold på Danhostel vandrehjem i Roskilde. Der vil bl.a. være oplæg af Søren Toftebo Jørgensen fra “Hjernehjørnet”. Læs mere.

Hvis du gerne vil have den store dosis viden om epilepsi, så er der også Epilepsikonference d. 5. juni 2020. Det er en hel dag, hvor førende epilepsieksperter deler ud af den nyeste viden på området. Programmet er ikke klart endnu, men der er altid noget at glæde sig til. Så hold øje med Facebook og nyhedsbreve, for der plejer at være rift om pladserne.

Hent ”Arrangementskalender 2020” her (pdf) eller gå på opdagelse i hjemmesidens arrangementsoversigt

.