Epilepsiforeningens aflyser årets kredsgeneralforsamlinger pga. Covid-19 situationen

Epilepsiforeningens kredse stod overfor at afvikle de årligt tilbagevendende generalforsamlinger i den kommende tid. Men den fortsat usikre situation omkring udviklingen i Covid-19 pandemien, gør nu at planerne må ændres.

En enig hovedbestyrelse har derfor helt ekstraordinært besluttet at aflyse alle årets kredsgeneralforsamlinger. De næste kredsgeneralforsamlinger afvikles derfor næste gang i forårsmånederne af 2022, og de nuværende bestyrelser fortsætter arbejdet til da.

Landsformand Lone Nørager Kristensen: ”Jeg er er glad for at der er fuldstændig enighed i Epilepsiforeningens hovedbestyrelse om, at vi i den her umulige situation først og fremmest skal passe godt på alle medlemmer og frivillige. Det er svært at forudse hvordan den kommende tid forløber, men ingen af os tror på nuværende tidspunkt på, at tingene for alvor letter før vi er længere henne på året. Og foreningens hovedbestyrelse prioriterer med beslutningen at kredsbestyrelserne kan bruge deres frivillige kræfter på at få gang i flest mulige sociale aktiviteter igen – lige så såre det overhovedet kan lade sig gøre forsvarligt og lovligt igen. Det tror vi langt de fleste medlemmer vil have stor forståelse for.”

Epilepsiforeningen