Foredrag, fællesspisning og generalforsamlinger over hele epilepsilandet

Epilepsiforeningens kredse har generalforsamlinger i januar og februar. De fleste steder er der enten fællesspisning eller foredrag. Se hele listen

Hvordan er det at være familie, når et barn får epilepsi, og hvordan kan hospitalet hjælpe familien? Hvilke muligheder for tilskud er der, når der er epilepsi i familien? Og hvordan er det, når man mister sin store søn på grund af epilepsi? Det er nogle af spørgsmålene, du kan får svar på ved de foredrag og oplæg, der holdes i forbindelse med nogle af Epilepsiforeningens lokalkredses generalforsamlinger.

Ved andre generalforsamlinger starter man med hyggelig og gratis fællesspisning. Og alle steder bydes der på en god snak om kredsens planer for det kommende år, og man har mulighed for at melde sig til at gøre en frivillig indsats for mennesker med epilepsi og deres pårørende.

Se listen over alle arrangementerne:

Sydsjælland

Tirsdag den 22. januar 2019 kl. 18.00: Epilepsiforeningen Kreds Sydsjælland byder på gratis middag og fra kl. 19 er der generalforsamling i Frivillighedscenter Næstved, Farimagsvej 16, 4700 Næstved. Tilmeld dig online eller send en mail til sydsjalland@epilepsiforeningen.dk

Midtvestjylland

Torsdag den 24. januar kl. 19.30: Epilepsiforeningen Kreds Midtvestjylland afholder generalforsamling. Sted: Aulum Fritidscenter, Markedspladsen 10, 7490 Aulum Danmark. Tilmeld dig online eller send en mail til midtvestjylland@epilepsiforeningen.dk

Nordsjælland

Tirsdag den 5. februar 2019 kl. 18.00: Epilepsiforeningen Kreds Nordsjælland byder på gratis middag på Restaurant China. Fra kl 19.00 er der generalforsamling. Sted: Restaurant China , Københavnsvej 25, 3400 Hillerød Danmark. Tilmeld dig online eller send en mail til nordsjalland@epilepsiforeningen.dk

Midtvestsjælland

Torsdag den 7. februar 2019 kl. 18.00: Epilepsiforeningen Kreds Midtvestsjælland inviterer til foredrag. Kom og hør Gitte Bhuto Madsen fortælle om at være mor til et barn med epilepsi og miste ham på grund af sygdommen. Bag efter er der kl. 19.30 generalforsamling. Sted: Danhostel Ringsted, Sct. Bendtsgade 18, 4100 Ringsted. Tilmeld dig online eller send en mail til midtvestsjalland@epilepsiforeningen.dk

Bornholm

Mandag den. 11. februar kl. 19.00: Epilepsiforeningen Kreds Bornholm afholder generalforsamling. Sted: Åkirkebyhallerne, Segenvej 41 Vestermarie 3720 Aakirkeby Danmark. Det er ikke nødvendigt at tilmelde sig.

Nordjylland

Tirsdag den 12. februar 2019 kl. 18.00: Epilepsiforeningen Kreds Nordjylland inviterer til gratis fællesspisning. Fra kl. 19.00 er der generalforsamling. Sted: Vejgård Hallen, Vejgård Torv 3, 9000 Aalborg Danmark. Tilmeld dig online eller send en mail til nordjylland@epilepsiforeningen.dk

Sydjylland

Tirsdag den 12. februar 2019 kl. 19.00: Epilepsiforeningen Kreds Sydjylland afholder generalforsamling i Kolding. Oplysninger om sted annonceres på et senere tidspunkt.

København

Onsdag den 20. februar 2019 kl. 18.00: Epilepsiforeningen Kreds København inviterer til foredrag med Gitte Bhuto Madsen. Kom og hør Gitte fortælle om at være mor til et barn med epilepsi og miste ham på grund af sygdommen. Bag efter er der generalforsamling. Sted: Rødovre Frivilligcenter, Pejsestuen, Slotsherrens Vænge 2A, 2610 Rødovre. Tilmeld dig online eller send en mail til kobenhavn@epilepsiforeningen.dk

Østjylland

Tirsdag den 26. februar 2019 fra kl. 19.00. Epilepsiforeningen Kreds Østjylland inviterer til foredrag hvor et forældrepar fortæller om deres erfaringer med at leve i en familie med epilepsi. Der kommer også to sygeplejersker og fortæller om, hvordan hospitalet kan hjælpe og støtte. Efter foredragene er der generalforsamling. Sted: Huset Trøjborg , Kirkegårdsvej 53 8000 Aarhus C Danmark. Tilmeld dig online eller send en mail til ostjylland@epilepsiforeningen.dk

Sydvestjylland

Tirsdag den 26. februar kl. 18.00: Epilepsiforeningen Kreds Sydvestjylland inviterer til fællesspisning. Det er gratis for gratis for medlemmer; ikke medlemmer betaler 50 kr. Efter middagen er der kl. 19.30 generalforsamling. Sted: Fritidshuset, Kirkegade 51 6700 Esbjerg Danmark. Tilmeld dig online eller send en mail til sydvestjylland@epilepsiforeningen.dk

Fyn

Onsdag den 27. februar  kl. 18.30: Epilepsiforeningen Kreds Fyn inviterer til oplæg fra socialrådgiver Helle Obel, der fortæller om tilskud til børn med epilepsi. Bag efter er der generalforsamling. Sted: Epilepsiforeningen, Store Gråbrødrestræde 10, 1., 5000 Odense C. Det er ikke nødvendigt at tilmelde sig.