Hjælp os med at finde kandidater til ny epilepsipris

19.02.2019

Har du oplevet en fagperson, som har gjort en særlig indsats og en positiv forskel for mennesker med epilepsi eller deres pårørende? Så indstil vedkommende til Epilepsiforeningens nye epilepsipris

Epilepsiforeningen arbejder hele tiden på at fremme det gode liv med epilepsi på alle tænkelige måder. Som et led i den strategi, har foreningen indstiftet ”Årets epilepsipris”, som har til formål at anerkende en særlig indsats for mennesker med epilepsi og/eller deres pårørende.

Så hvis du har mødt en fagperson, som har gjort en positiv forskel for dig eller din familie på en helt særlig måde, og du har tænkt: ”Det her kunne andre fagpersoner lære noget af; han/hun har dæleme fortjent en pris!” – ja; så kan du være med til at sætte fokus på det gode møde, som gør en forskel, ved at indstille vedkommende til den her nye epilepsipris.

Hvem kan indstilles til prisen?

Prisen uddeles til fagfolk, som arbejder med mennesker med epilepsi og deres pårørende. Altså eksempelvis på sygehuse, bosteder, jobcentre eller andre steder. Der er ikke krav om nogen specifik faglig baggrund, og man kan også godt indstille en gruppe af fagfolk til at modtage prisen.

Hvem indstiller den omtalte fagfolk til prisen?

Alle med interesse for epilepsiområdet kan indstille: folk der selv har epilepsi, pårørende, fagfolk eller andre interessenter.

Hvordan indstiller man nogen til prisen?

Det er nemt; du skal bare udfylde den her formular. Bemærk fristen for tilmeldinger er 4. marts.

Hvornår uddeles prisen?

I år uddeles prisen ved en markering i forbindelse med Hjerneugen – uge 11 (11.-17. marts)

Hvad består prisen af?

Prisen består af et diplom samt et skattefrit beløb på 10.000 kr.

Hvem træffer beslutning om årets prismodtager?

Det er Epilepsiforeningens forretningsudvalg, som træffer beslutning om hvem der skal have prisen.

Epilepsiforeningen