Hvilken fagperson, synes du, skal have årets epilepsipris?

Send din indstilling til årets Epilepsiprisen, der går en til en fagperson, der har gjort en særlig indsats for et menneske med epilepsi eller pårørende

Hvert år på den Internationale Epilepsidag uddeler Epilepsiforeningen en pris til en eller flere fagpersoner, der har gjort en ganske særlig og ekstraordinær indsats mennesker med epilepsi og deres pårørende.

Sidste år gik prisen til afdelingssygeplejerske Anette Kruchov Pedersen og klinisk vejleder Mette Eline Heide Christensen (billedet), der satte sig evige spor i Emma Martzak Skovbøllings hjerte, da de var hendes vejleder under en del af uddannelsen som Social- og Sundhedsassistent.

Spørgsmålet er nu: Hvem skal have den i år? Det kan du komme med dit bud på ved at sende din indstilling til foreningen via nedenstående link senest 30. januar.

Alle med interesse for epilepsi kan indstille fagfolk til Epilepsiprisen. Fagpersoner er alle ansatte, der arbejder med mennesker med epilepsi og deres pårørende. Altså eksempelvis på sygehuse, bosteder, jobcentre eller andre steder. Der er ikke krav om nogen specifik faglig baggrund, og man kan også godt indstille en gruppe af fagfolk til at modtage prisen.

Hvem der modtager dette års Epilepsiprisen offentliggøres i forbindelse med den internationale epilepsidag den 8. februar. Prisen består af et diplom og 10.000 skattefri kroner.

Udfyld denne formular og tryk på send

Epilepsiforeningen – Læs mere om Epilepsiprisen