Løb sammen med Epilepsiforeningen og Kronprinsen

11.04.2018

Du kan løbe sammen med Epilepsiforeningen ved Eventyrløbet i Odense, Royal Run i Aalborg og København og ved Stafet for Livet i Haderslev

Synes du også, at et rigtigt løb skal foregå i en smuk skov, efterfølges af pølser og pilsner og rundes af med en rockkoncert? Så er Eventyrløbet den 10. maj i Odense noget for dig.

De sidste par år har omkring 100 deltagere fra Epilepsiforeningen skabt synlighed ved Danmarks største motionsløb med Epilepsiforeningens løbetrøjer. Og de har haft en hyggelig dag ved foreningens telt, hvor der er skovtursstemning, morgenmad, forskellige drikkevarer og hotdogs.

Normalprisen for at deltage i Eventyrløbet er 210 kr. for en voksen. Hvis du vil løbe med Epilepsiforeningen koster det kun 150 kr. for en voksen – og så får du oven i købet en løbetrøje (værdi 125 kr.) og forplejning med i prisen.

Læs mere og tilmeld dig Eventyrløbet

Løb med Epilepsiforeningen ved Royal Run

Den 21. maj markerer Kronprins Frederik sin 50 års fødselsdag med et løb, der foregår i en række byer rundt om i Danmark. I et par af byerne prøver Epilepsiforeningen at samle et hold, der løber med Epilepsiforeningens løbetrøjer.

Der er mulighed for at løbe forskellige udgaver af 1 mile (1,6 km) eller 10 km. Hvis du tilmelder dig Epilepsiforeningens hold, får du rabat på deltagergebyret og en gratis ”For færre anfald”-løbetrøje (værdi 125 kr.).

Læs mere og tilmeld dig Royal Run i Aalborg

Læs mere og tilmeld dig Royal Run i København

Stafet mod kræft og epilepsi

Sidste år havde Epilepsiforeningen i Sydjylland så stor succes med at stille op med et hold ved Stafet for Livet løbet i Haderslev, at de gør det igen i år den 8.-9. september. Så hvis du vil gøre noget for både kampen mod kræft og være med til at skabe synlighed om epilepsi, så tilmeld dig arrangement.

Stafet for Livet er – som titlen antyder – et stafetløb over et helt døgn, hvor deltagerne på tur går eller løber for at samle penge til kampen mod kræft. Det er ikke en konkurrence, og det vigtigste er fællesskabet.

Læs mere og tilmeld dig