Se hvornår din kreds har generalforsamling

Epilepsiforeningens lokalkredse afholder generalforsamlinger. Mange steder er der foredrag eller fællesspisning

I februar er der generalforsamlinger i alle Epilepsiforeningens lokalkredse. Der bydes på noget til hjernen og maven og mulighed for at gøre en forskel.

Bornholm

Der afholdes generalforsamling i Epilepsiforeningen Bornholm onsdag den 7. februar 2018 kl. 19.00 i Aakirkebyhallen, Grønningen 3, 3720 Aakirkeby. Dagsorden ifølge vedtægterne.

Fyn

Der afholdes generalforsamling i Epilepsiforeningen Fyn onsdag den 28. februar 2018 kl. 18.30 på landskontoret, Store Gråbrødrestræde 10, 1., 5000 Odense C. Kredsen er vært ved et mindre  traktement. Dagsorden ifølge vedtægterne.

København

Der afholdes generalforsamling i Epilepsiforeningen København onsdag den 28. februar 2018 kl. 19.00 i Valby Kulturhus, Valgårdsvej 4, 2500 Valby. Kredsen er vært ved et mindre traktement. Dagsorden ifølge vedtægterne.

Midtsjælland

Der afholdes generalforsamling i Epilepsiforeningen Midtsjælland mandag den 26. februar 2018 kl. 19.00 i Frivilligcenter Roskilde, Jernbanegade 21A, 4000 Roskilde. Dagsorden ifølge vedtægterne. Der er forslag fra bestyrelserne i Midtsjælland og Vestsjælland om at fusionere de to kredse.

Midtvestjylland

Der afholdes generalforsamling i Epilepsiforeningen Midtvestjylland tirsdag den 16. januar 2018 kl. 19.00 i Herning frivilligcenter, Fredensgade 14, 7400 Herning. Dagsorden ifølge vedtægterne.

Nordjylland

Der afholdes generalforsamling i Epilepsiforeningen Nordjylland tirsdag den 6. februar 2018 kl. 19.00 i Vejgaardhallen, Vejgård Torv 3, 9000 Aalborg. Dagsorden ifølge vedtægterne.

Nordsjælland

Der afholdes generalforsamling i Epilepsiforeningen Nordsjælland tirsdag den 6. februar 2018 kl. 19.00 på Restaurant China, Københavnsvej 25, 3400 Hillerød. Forud for generalforsamlingen er der fællesspisning kl. 18.00, hvor kredsen betaler for mad og en øl eller vand. Dagsorden ifølge vedtægterne. Tilmelding: senest den 2. februar 2018 til nordsjalland@epilepsiforeningen.dk

Sydsjælland

Der afholdes generalforsamling i Epilepsiforeningen Sydsjælland tirsdag den 23. januar 2018 kl. 19.00 i Frivilligcentret, Algade 18A, 4760 Vordingborg. Dagsorden ifølge vedtægterne.  Forud for generalforsamlingen er der fællesspisning. Tilmelding på 2161 4535 eller til sydsjalland@epilepsiforeningen.dk

Sydjylland

Der afholdes generalforsamling i Epilepsiforeningen Sydjylland torsdag den 8. februar 2018 kl. 19.00 i Lærings- og forskningshuset, Kresten Philipsens Vej 15F, 6200 Aabenraa. Dagsorden ifølge vedtægterne. Generalforsamlingen startes med et informationsmøde med temaet “Det gode liv med epilepsi – hvordan gør man vejen kortest mulig”.

Sydvestjylland

Der afholdes generalforsamling i Epilepsiforeningen Sydvestjylland tirsdag den 27. februar 2018 kl. 19.00 i Fritidshuset, Kirkegade 51, 6700 Esbjerg  (det er 2. hus fra Nørregade).  Dagsorden ifølge vedtægterne. Generalforsamlingen startes med et foredrag om “Livsglæde som pårørende”

Vestsjælland

Der afholdes generalforsamling i Epilepsiforeningen Vestsjælland torsdag den 8. februar 2018 kl. 19.00 på Danhostel Kalundborg Vandrerhjem, Stadion Alle 5, 4400 Kalundborg. Kredsen byder på kaffe, kage, frugt og sodavand. Dagsorden ifølge vedtægterne. Der er forslag fra bestyrelserne i Midtsjælland og Vestsjælland om at fusionere de to kredse.

Østjylland

Der afholdes generalforsamling i Epilepsiforeningen Østjylland onsdag den 21. februar 2018 kl. 19.00 på Huset Trøjborg, Kirkegårdsvej 53, 8000 Aarhus C. Dagsorden ifølge vedtægterne. Forud for generalforsamlingen er der foredrag og erfaringsudvekslinger om udfordringer og strategier i vores hverdag med epilepsi.

Epilepsiforeningen. Se alle vores lokale kredse