18.09.2015

Betalingsservice via app

Nu er det blevet nemmere at tilmelde medlemsgebyret fra Dansk Epilepsiforening til Betalingsservice.
Det kan måske være svært at huske, at få betalt sine regninger, når de som medlemsgebyret fra Dansk Epilepsiforening, kun kommer en gang om året. Det kan også opleves som bøvlet at gå ind via netbanken og oprette en betaling til Betalingsservice. Det gør den opgraderede udgave af app’en "Mobil Betalingsservice" noget ved.
Via app’en kan man blive tilmeldt Betalingsservice ved blot at scanne den QR-kode, der er på indbetalingskortet. App’en udfylder så automatisk de relevante data, så det er nemt og hurtigt at melde sin regning til Betalingsservice inde i app’en.
En anden mulighed er at blot tage et foto af indbetalingskortet. Ud fra billedet henter app’en de nødvendige oplysninger, så man ved at indtaste få oplysninger kan tilmelde regningen.
Endelig kan man selv indtaste alle oplysningerne. Uanset hvilken af "Mobil Betalingsservice"-app’ens muligheder man vælger, slipper man for at gå via netbanken, og regningen bliver for fremtiden betalt til tiden.
(Kilde: nets.dk)