kreds København inviterer til et spændende foredrag om det at være pårørende og om, hvordan du kan passe på dig selv.

Torsdag den 26. august har kreds København arrangeret et foredrag med forfatter  Diana Lund Nordstrøm.

Med baggrund i egen historie, samt bogen "Jeg er også vigtig - Husk dig selv som pårørende" som udkom d. 11. oktober 2019, fortæller Diana Lund om at være pårørende, og om hvordan du kan passe på dig selv.
Det glemmer rigtig mange pårørende nemlig i kærlighed til deres familiemedlemmer med sygdom. Derfor får du i foredraget gode råd til hvordan du passer på dig selv som pårørende og din familie. Diana lægger også vægt på, hvordan i kan hjælpe hinanden til at få hverdagen til at fungere sammen, med fokus på hele familien.

I forbindelse med arrangementet vil kredsen sørge for kaffe, kage og sodavand.

Foredraget er gratis.

Du tilmelder dig nederst på siden.

Anbefaling af foredraget:

”Et meget vedkommende foredrag for alle tæt på et menneske med alvorlig kronisk sygdom. Oplevelsen blev forstærket af den stilfærdige brug af egne problemstillinger og fik yderligere styrke gennem referencer til de gennemførte interviews. De gode råd var en fin blanding af noget jordnært og noget svært. Foredraget kan varmt anbefales.”

Kenneth Bjerregaard, Scleroseforeningen, Vestegnen

I kan se lidt mere om Diana Lund og bogen her:

Du kan også læse mere her:

Bestil bogen her:

Epilepsiforeningen