Sådan kommer du til selvbetjening

Hvis du er frivillig i Epilepsiforeningen kan du finde hjælp i Frivillighåndbogen på siden for frivillige.

Hvis du opdaterer dine medlemsoplysninger, så vi ved lidt mere om dig, kan vi bedre servicere dig og tilpasse vores medlemstilbud til dig og dine interesser.

Første gang du besøger ”min side” skal du have en adgangskode.

Hvis du tidligere har fået mail fra foreningen, så har vi din mailadresse. Så skal du:

:: 1 Gå ind på ”Min side”.
:: 2 Tryk på ”Glemt adgangskode”.
:: 3 Skriv din mail eller dit medlemsnummer og tryk på OK.
:: 4 Brug linket i den mail, vi sender til dig, til at logge dig på ”Min side” oprette en adgangskode.

Hvis vi ikke har din mailadresse, så:

Send os dit navn, telefonnummer og mailadresse i denne formular:

Har du spørgsmål til brugen af Min side eller angående dit medlemskab

Kontakt landskontoret på telefon 6611 9091 eller send en mail til Epilepsiforeningen.

Tilmeld dig BetalingsService

Det er både en fordel for dig og for os, hvis du har tilmeldt din abonnementsfaktura til BetalingsService. Så hvis du ikke allerede er tilmeldt betalingsService så gør det via linket herunder.

Du skal bruge dit CPR-nummer, reg.- og kontonummer, kundenr. samt følgende oplysninger: PBS-nr.: 02208806 – Deb.grp.nr.: 00001

Selvbetjening for frivillige i Epilepsiforeningen

Her kan du hente skemaer og formularer og finde regler og vejledninger.

Afregn transportudgifter

Skemaet skal udfyldes og sendes sammen med bilag på mail til epilepsi@epilepsiforeningen.dk eller med post til Epilepsiforeningen, Store Gråbrødrestræde 10, 1, 5000 Odense C

Ansøgning til Aktivitetspuljen

Kredse og Ungdomsudvalget kan søge om støtte til aktiviteter i Aktivitetspuljen. Her er regler og ansøgningsformular.

Kredsindberetning

Kredsindberetningen skal udfyldes, når lokalkredsens bestyrelse har konstitueret sig og sendes til Epilepsiforeningen, Store Gråbrødrestræde 10, 1. 5000 Odense C., evt. pr. mail til epilepsi@epilepsiforeningen.dk

Organisationen: Referater og vedtægter

Via ”Organisationen” kan du finde frem til vedtægter, retningslinjer, udvalg, referater og regnskab

Privatlivspolitik: Når du kontakter Epilepsiforeningen, så gemmer og behandler vi relevante oplysninger om dig, så vi kan servicere og hjælpe dig. Du finder vores privatlivspolitik her.