Advokatrådgivning om arv og skifte

Advokat Ellen Marie Sørensen tilbyder medlemmer af Epilepsiforeningen gratis rådgivning om de generelle regler for arv og skifte; herunder også vejledning til hvordan man rent praktisk opretter et testamente.

Hvis man ønsker hjælp til at oprette et testamente, kan hun også hjælpe med den side af sagen, da hun til daglig er medejer af advokatfirmaet Tellus Advokater. Denne specifikke ydelse vil være forbundet med en egenbetaling, som det også vil være hos alle andre advokater, man måtte bruge i den sammenhæng.

Ellen Marie har en mangeårig baggrund fra Epilepsiforeningen med sig i bagagen. Hun er nemlig mor til to piger, som begge havde epilepsi som børn, og Ellen Marie har været frivillig gennem en årrække i foreningen i forskellige sammenhænge og ad flere omgange; aktuelt som kasserer i Kreds Østjylland.

Kontakt advokaten på telefon eller mail

Hun har telefontid for medlemmer af Epilepsiforeningen hver onsdag kl. 15.30 – 17.00 på telefonnummer 29 65 17 71

Derudover kan Ellen Marie træffes pr. mail

Gør noget godt for dig selv og andre med epilepsi

Bliv medlem af Epilepsiforeningen for 275 kr. (normalpris 300 kr.) det første år. Eller
meld hele hustanden ind for 375 kr.

Vi tilbyder blandt andet:
- Rådgivning - sociale aktiviteter
- forskning - viden - politisk og faglig diaglog