Epilepsiforeningens campingvogn

Medlemmer af Epilepsiforeningen kan leje foreningens campingvogn fra kr. 325 pr. dag. Foreningen har også et sommerhus, som medlemmer kan leje. Det kan du læse mere om her.

Campingvognen står på Bøsøre Strand Camping, Fyn. I 2010 blev den fem-stjernede Bøsøre Strand Camping kåret som Nordens bedste campingplads i det største norske dagblad “Verdens Gang”. Det skyldes især de mange legepladser, badelandet, den dejlige restaurant samt stranden med den smukke udsigt over Storebælt. Desuden nævnes den venlige betjening og gode atmosfære.

Campingvognen er af mærket Adria med fortelt. I vognen er der 6 sovepladser (2 voksne + 4 børn) samt 1 gæsteseng i forteltet.

Forteltet har fast gulv og er møbleret. Vognen er opvarmet og indeholder alt det inventar, man typisk skal bruge til en campingferie.

Kæledyr kan ikke medbringes i campingvognen

Udlejningsperiode og priser for 2018

Forår og efterår

Fra lørdag d. 24. marts – lørdag d. lørdag d. 3. juni – kr. 325,- pr. overnatning.
Fra lørdag d. 2. september – lørdag d. 21. oktober – kr. 325,- pr. overnatning.

Sommer

Fra lørdag d. 3.juni – lørdag d. 26. august – kr. 425,- pr. overnatning.

Skolernes sommerferie

Fra uge 27 – 32 udlejes campingvognen på ugebasis til kr. 2900,-

Udlejning i 2019

Udlejningen af campingvognen i 2018 åbner den 2. januar 2019.

Se om campingvognen er ledig i år

Se oversigt over udlejede og ledige perioder for campingvognen i år(pdf)

Kontakt

Kontakt Ann Britt Jensen vedr. yderlige information om campingvognen og udlejning – telefon 6611 9091 eller e-mail: ann@epilepsiforeningen.dk

Privatlivspolitik: Når du kontakter Epilepsiforeningen, så gemmer og behandler vi relevante oplysninger om dig, så vi kan servicere og hjælpe dig. Du finder vores privatlivspolitik her.