Epilepsiforeningens campingvogne

Medlemmer af Epilepsiforeningen kan leje foreningens campingvogne fra kr. 325 pr. dag. Foreningen har også et sommerhus, som medlemmer kan leje. Det kan du læse mere om her.

Bøsøre Strand Camping

Den ene campingvognen står på Bøsøre Strand Camping, Fyn. I 2010 blev den fem-stjernede Bøsøre Strand Camping kåret som Nordens bedste campingplads i det største norske dagblad “Verdens Gang”. Det skyldes især de mange legepladser, badelandet, den dejlige restaurant samt stranden med den smukke udsigt over Storebælt.

I vognen er der 6 sovepladser (2 voksne + 4 børn) samt 1 gæsteseng. Fortelt  med fast gulv og møbleret.

Se her hvornår campingvognen på Bøsøre er ledig

Enø Camping

Den anden campingvogn står på Enø Camping tæt ved Karrebæksminde. Enø Camping ligger ved en af Danmarks smukkeste badestrande, der er masser af oplevelser for hele familien og den skønneste natur ved det populære Smålandshav.

Vognen er med fortelt og fast gulv, og der er op til 6 sovepladser (maks. 2 voksne og 4 børn).

Se hvornår campingvognen Enø er ledig

Kæledyr kan ikke medbringes i campingvognene

Priser for for begge vogne er:

325 kr. pr. overnatning i forårs- og efterårssæsonen
425 kr. pr. overnatning i perioden 5.-26. juni samt 10.-31. august
2.995 kr. i ugerne 27-32.

Der vil være mulighed for at tilkøbe slutrengøring i begge vogne

Udlejning i 2024

Udlejningen af campingvognen i 2024 åbner den 2. januar 2024 kl. 9.00. Husk at alt bookning skal foregå pr. telefon 6611 9091

Kontakt

Kontakt Ann Britt Jensen vedr. yderlige information om campingvognene – telefon 6611 9091 eller e-mail: ann@epilepsiforeningen.dk

Privatlivspolitik: Når du kontakter Epilepsiforeningen, så gemmer og behandler vi relevante oplysninger om dig, så vi kan servicere og hjælpe dig. Du finder vores privatlivspolitik her.