Film, podcast og gratis materialer om epilepsi

Her kan du finde vores gratis informationsmaterialer, bladet “Epilepsi” og en række videoer, podcast, pjecer, bøger, foredrag og e-kurser om epilepsi.

Bestil pjecer og materialer gratis og portofrit.

Vores gratis informationsmaterialer kan du bl.a. betille eller downloade her. Bladet “Epilepsi” har artikler med fakta og gode råd og interview med eksperter, patienter og pårørende.  Filmene viser bl.a. forskellige former for anfald, fortæller hvad epilepsi er og giver svar på ofte stillede spørgsmål. I vores podcast er der både interviews med fagfolk om forskellige emner og samtaler med mennesker, der selv har epilepsien inde på livet.

Vi har også samlet en række oplæg, som forskere, epilepsilæger og andre eksperter har holdt på nogle af vores kurser og konferencer. Endlig har vi en side med link til norske e-læringskurser om epilepsi.

Se hvad vi har af pjecer, bøger, film, podcast, e-kurser og foredrag

Bestil pjecer og andre materialer

Du kan let og portofrit bestile eller downloade gratis pjecer, plakater og bøger om epilepsi.

Bladet Epilepsi

Du kan få en smagsprøve på det seneste nummer af vores nyhedsmagasin om epilepsi og læse hele bladet af ældre numre.

Film om epilepsi

Se film med anfald, forklaringer på epilepsi og fortællinger om mennesker med epilepsi.

Podcast om epilepsi

Her er samling af podcast, radioindslag og indtalte artikler om epilepsi og interview med mennesker, der har epilepsien inde på livet.

E-læring

Sid ved din computer og lær om epilepsi. Her finder du en række interaktive norske e-læringskurser om epilepsi og livet med epilepsi.

Eksperternes foredrag

Epilepsilægers, forskeres og andre eksperters oplæg fra kurser, informationsmøder og konferencer.

Materialer på fremmedsprog

Her er en oversigt over udenlandske epilepsiforeninger, hvor du kan finde informationer om epilepsi på deres sprog.