Se, lyt, læs og hent materialer

Bestil gratis pjecer

Vores gratis informationsmaterialer kan du bl.a. bestille portofrit her. De pjecer, vi ikke har i trykt udgave, kan du downloade som pdf her.

Bladet ”Epilepsi”

Medlemsbladet “Epilepsi” har artikler med fakta og gode råd og interview med eksperter, patienter og pårørende. Du kan få en smagsprøve på de seneste numre og hente hele bladet af tidligere udgivelser.

Solsikkesnor

Epilepsiforeningen uddeler både Solsikkesnore og –kort gratis. Foreningen har valgt at få lavet et særligt kort, hvor der på forsiden står ”Jeg har epilepsi”. På bagsiden er der dels en vejledning til førstehjælp ved epilepsianfald og dels plads til at skrive kontaktoplysninger ved anfald. Solsikkesnor og -kort kan bestilles ved at kontakte Epilepsiforeningen på epilepsi@epilepsiforeningen.dk eller 6611 9091.

Merchandise

Epilepsiforeningen har åbnet en webshop på Hjertegaver.dk, hvor du kan købe produkter med Epilepsiforeningens logo. De produkter, du kan købe, er for eksempel løbetrøje, T-shirt, krus, paraply, termokande, håndklæde, nøglering og badges. Hver gang du køber et af de mange produkter, går der et beløb til Epilepsiforeningens arbejde.

Podcast

I ”Epilepsi Podcasten” går vi dybden med forskellige emner med interviews med fagfolk og samtaler med mennesker, der selv har epilepsien inde på livet.

Film

Filmene viser bl.a. forskellige former for anfald, fortæller hvad epilepsi er og giver svar på ofte stillede spørgsmål.

Rapporter fra levevilkårsundersøgelser

På vores side om Epilepsiforeningens forskningsarbejde kan du hente rapporter fra levevilkårs- og epilepsiundersøgelser gennemført eller støttet af os.