Epilepsiforeningens sommerhus

Epilepsiforeningens sommerhus hedder Hanne Hansen og ligger i Lønstrup (Google Maps), 200 m. fra Vesterhavet (Google Maps). Foreningen har også en campingvogn på Fyn, man kan leje. Den kan du læse mere om her.

Der er plads til fem personer i sommerhuset, der er fuldt møbleret. Huset udlejes for max 14 dage ad gangen pr. sæson. I højsæsonen kan huset “kun” lejes for en uge ad gangen.

Sommerhuset er røgfrit. Og det er ikke tilladt at medbringe kæledyr.

Priser – inkl. forbrug

Uge 13-39 3.000 kr. pr. uge

Uge 40-12 2.500 kr. pr uge

Udlejning 2024

For at imødegå flere af vores medlemmers opfordringer, har vi valgt at prøve en ny metode til udlejningen. I stedet for, hvem der kommer først igennem på telefonen, vil der være lodtrækning blandt alle der har budt ind på specifikke uger. Efterfølgende vil man få besked via telefon, hvilke uger man har fået tildelt.

Lodtrækningen vil finde sted lørdag den 6. januar, og de heldige vil blive ringet op fra kl. 12. Svarer man ikke på opkaldet, går pladsen til den næste i lodtrækningen.

Fra mandag den 8. januar kan du ringe på tlf. 7195 9804 fra kl. 19 og booke sommerhuset som vanligt, men her forventes det, at alle ugerne i højsæsonen er fyldt op.

Her kan du se, hvornår sommerhuset er lejet ud i 2024

Sommerhuset har gode faciliteter, bl.a.:

• Køkken med opvaskemaskine
  • Køleskab med fryser
  • Stue med kabel-TV
  • Radio
  • Internet
  • Gode møbler
  • Badeværelse med toilet
  • Havemøbler
  • 2 cykler
  • Mobildækning
  • Renovation helårligt

Kontakt

Spørgsmål om selve huset kan sendes på mail til nordjylland@epilepsiforeningen.dk

Du kan også kontakte landskontoret på tlf.: 66 11 90 91

Adresse:

Hanne Hansen
Draget 5, Lønstrup
9800 Hjørring

Find vej / Bus og tog

Privatlivspolitik: Når du kontakter Epilepsiforeningen, så gemmer og behandler vi relevante oplysninger om dig, så vi kan servicere og hjælpe dig. Du finder vores privatlivspolitik her.

Afhentning og aflevering af nøgle:

Jørn K. Andersen
Galleri Lønstrup
Strandvejen 64, Lønstrup
9800 Hjørring
Tlf.: 31506383

Skal medbringes:

• Toiletpapir
  • Karklude
  • Viskestykker
  • Sengelinned
  • Tabs til opvaskemaskine