Et brat skift fra Frisium til Rivotril giver flere bivirkninger og flere anfald, men ikke flere status epilepticus anfald
06.03.2024
Nyt norsk studie skal undersøge, om de mekanismer, som man kender fra migræne, kan forhindre epileptiske anfald.
Apotekernes blad har interviewet Epilepsiforeningens sygeplejerske
26. marts lyser Storebæltsbroen lilla, når de markerer Purple Day sammen med Epilepsiforeningen.
28.02.2024
Regeringens nye lovforslag om Epilepsialarmer vækker begejstring hos Epilepsiforeningen, men stiller sig også kritisk over for flere elementer.
28.02.2024
Annika Schmidt oplevede at hendes datter Hailey ændrede sig meget, efter hun startede på epilepsimedicin.
27.02.2024
26-årige Simon Randrup Albertsen var i lang tid splittet i forhold at prøve at trappe ud af medicinen.
13.02.2024
Han glæder sig til at møde foreningens medlemmer og fortælle om de ting, som rører deres hverdag.