15.10.2024
Den 1. november åbner Epilepsiforeningen for at leje dets nye sommerhus ”Sofus” i 2025. Her kan du læse om, hvordan du kan booke det.
Elsass Fonden har doneret godt 2,2 mio. kr. til forskning i cerebral parese og genetik. Forskningen skal forhåbentlig også komme mennesker med epilepsi til gode.
15.10.2024
I denne artikel kan du læse om, hvad SUDEP er, og hvordan du bedst forebygger det og skaber større tryghed i hverdagen.
Endnu engang lykkedes det Epilepsinetværket at trække fulde huse, da netværket for anden gang afholdte konference for sundhedsprofessionelle på bosteder.
I dag kan man inde på Ekstra Bladet læse en historie om Nanna, der efter at have været indlagt i lidt over en halv måned mistede livet.