Opret arrangement

Når en kreds vil oprette et arrangement, som skal i kalenderen på hjemmeside, skal der benyttes denne formular.

Arrangementet bliver oprettet på landskontoret og i tæt dialog med kredsen.

Er der deltagerbetaling på arrangementet kan denne køres gennem landskontoret, som så vil overføre deltagerbetalingen til kredsen i en kadence som aftales.

Fordele ved at landkontoret styrer deltagerbetaling

• Kredsen kan rekvirere en deltagerliste på landskontoret
  • Der kan sendes programmer mv. ud til alle deltagere automatisk
  • Deltagerlisterne kan skrues sammen, så oplysninger om kørestolsbrugere, allergier, kosthensyn mv. kan ses på den. Alle disse personfølsomme oplysninger, må ikke sendes til andre end arrangøren og skal slettes, når arrangementet er afholdt.
  • Medlemmerne betaler med det samme. Det er lettere end efterfølgende at skulle i netbanken
  • Systemet bliver brugt fuldt ud; f.eks. medlemmernes færden i foreningens arrangementer

Ønsker kredsen selv at stå for det, oprettes arrangementet på hjemmesiden, og kredsen står så efterfølgende selv for at holde styr på tilmeldinger, betalinger mv.