Lokalkredsene

Bornholm

Epilepsiforeningen Bornholm dækker Bornholm.

Fyn

Epilepsiforeningen Fyn dækker kommunerne: Assens, Faaborg-Midtfyn, Kerteminde, Langeland, Middelfart, Nordfyns, Nyborg, Odense, Svendborg og Ærø

København

Epilepsiforeningen København dækker kommunerne: Albertslund, Ballerup, Brøndby, Dragør, Frederiksberg, Gentofte, Gladsaxe, Glostrup, Herlev, Hvidovre, Høje Taastrup, Ishøj, København, Lyngby-Taarbæk, Rødovre, Vallensbæk og Tårnby.

Midtvestjylland

Epilepsiforeningen Midtvestjylland dækker kommunerne: Herning, Holstebro, Ikast-Brande, Lemvig, Ringkøbing-Skjern, Struer, Skive, Silkeborg, Viborg.

Midtvestsjælland

Epilepsiforeningen Midtvestsjælland dækker kommunerne: Greve, Holbæk, Kalundborg, Køge, Lejre, Odsherred, Ringsted, Roskilde , Slagelse, Solrød og Sorø.

Nordjylland

Epilepsiforeningen Nordjylland dækker kommunerne: Brønderslev-Dronninglund, Frederikshavn, Hjørring, Læsø, Mariagerfjord, Morsø, Rebild, Thisted, Vesthimmerland, Aalborg og Jammerbugt.

Nordsjælland

Epilepsiforeningen Nordsjællanddækker kommunerne: Allerød, Egedal, Fredensborg, Frederikssund, Halsnæs, Furesø, Gribskov, Helsingør, Hillerød, Hørsholm og Rudersdal

Sydjylland

Epilepsiforeningen Sydjylland dækker kommunerne: Aabenraa, Fredericia, Haderslev, Kolding, Sønderborg og Tønder.

Sydsjælland

Epilepsiforeningen Sydsjælland dækker kommunerne: Lolland, Guldborgsund, Fakse, Vordingborg, Næstved og Stevns.

Sydvestjylland

Epilepsiforeningen Sydvestjylland dækker kommunerne: Billund, Esbjerg, Fanø, Varde, Vejen og Vejle.

Østjylland

Epilepsiforeningen Østjylland dækker kommunerne: Farvrskov, Hedensted, Horsens, Norddjurs, Odder, Randers, Samsø, Skanderborg, Syddjurs og Århus.

Dravet Danmark

Netværket for forældre til børn med Dravet syndrom har til formål at støtte Dravet familier og pårørende samt udbrede viden om Dravet.

Epilepsinetværket

Epilepsiforeningen samarbejder med Epilepsinetværket. Netværket er et fagligt initiativ, der er et ressourcenetværk og sparringsrum for medarbejdere på regionale, kommunale og private døgninstitutioner og bosteder.