Abonner på gratis nyhedsbrev om epilepsi

Få månedens vigtigste nyheder om epilepsi, forskning, debat og informationer om foreningen i din mailbakke hver måned. Medlemmer af Epilepsiforeningen bliver automatisk tilmeldt nyhedsbrevet, men alle kan abonnere på nyhedsbrevet.

Når du tilmelder dig nyhedsbrevet, accepterer du at modtage nyheder og information om arrangementer og andre muligheder for at engagere dig via mail fra Epilepsiforeningen. Du kan altid trække dit samtykke tilbage ved at klikke på ”Afmeld” i bunden af nyhedsbrevet eller ved at skrive til epilepsi@epilepsiforeningen.dk. Vi vil gerne gøre nyhedsbrevet så godt som muligt. Så med tilmeldingen accepterer du, at når du modtager nyhedsbrevet, indsamler vi statistik på, om du åbner nyhedsbrevet og hvilke links, du klikker på. Det gør vi ved hjælp af såkaldte spypixels. Data videregives ikke til tredjepart.

Privatlivspolitik: Når du kontakter Epilepsiforeningen, så gemmer og behandler vi relevante oplysninger om dig, så vi kan servicere og hjælpe dig. Du finder vores privatlivspolitik her.

Lær mere om epilepsi

Der er mange former for epilepsi. Anfald kan være mange ting. Bliv klogere på behandlingen. Se hvad der foregår inde i hjernen og lær førstehjælp.

Bladet Epilepsi

Du kan få en smagsprøve på det seneste nummer af vores nyhedsmagasin om epilepsi og læse hele bladet af ældre numre.

Gratis professionel rådgvning

Medlemmer af Epilepsiforeningen kan få råd og hjælp hos foreningens sygeplejerske og socialrådgiver samt forsikringsrådgivning og advokatrådgivning om arv og skifte