Få rådgivning, netværk og viden - bliv medlem af Epilepsiforeningen

Epilepsiforeningen bakker op om alle, der har epilepsi inde på livet. Vi tilbyder bl.a. profesionel rådgivning ved både sygeplejerske og socialrådgiver. Vi tilbyder kurser, viden og værktøjer, der gør det lettere at mestre epilepsien for den enkelte og/eller alle i familien. Vi har også sociale aktiviteter, hvor man kan møde ligesindede og få information om epilepsi.

Et personligt medlemskab koster normalt 300 kr. om året, men når du køber det via hjemmesiden får det for 275 kr. det første år. Og et medlemskab for hele husstanden koster på hjemmesiden 375 kr. det første år – normalprisen er 400 kr. om året.

Du kan også tegne et firma- og institutionsmedlemskab for din virksomhed eller institution og bl.a. få adgang til rådgivning og besøg af informatør. Tegn firmamedlemskab på telefon 60 11 90 91 eller i vores webshop.

Sådan tegner du personligt medlemskab og husstandsmedlemskab

1: Tryk på “Bliv medlem” – 2: Skriv din adresse – 3: Vælg hvilken type medlemskab og angiv personlige oplysninger – 4: Betal.

Hvis du bruger en browser, der ikke er blevet opdateret længe, når du melder dig ind, kan skærmbilledet nogle gange optræde rodet, men så ringer du bare til os på 66 11 90 91.

Læs mere om vores tilbud til medlemmer

Rådgivning

Medlemmer af Epilepsiforeningen kan få rådgivning ved sygeplejerske, socialrådgiver og forsikringsselskab.

Mød andre

Du kan møde andre, der har epilepsi inde på livet, i sidens Samtaleforum, via Facebook-grupper eller i vores forskellige netværk.

Lej ferieboliger

Medlemmer af Epilepsiforeningen kan leje foreningens campingvogn på Bøsøre Camping og sommerhuset Hanne Hansen ved Vesterhavet.

Bladet Epilepsi

Du kan få en smagsprøve på det seneste nummer af vores nyhedsmagasin om epilepsi og læse hele bladet af ældre numre.

Få besøg af en informatør

Epilepsiforeningen har en række informatører, der tager ud på fx skoler og institutioner og fortæller om epilepsi

Legat

Epilepsiforeningen uddeler skattefrie legater fire gange om året til mennesker med epilepsi, som har det økonomisk vanskeligt.

Politisk arbejde

Det er en meget vigtig opgave for Epilepsiforeningen at være vagthund på epilepsiområdet, og bidrage med solid viden, lobbyvirksomhed og engagement.

Vores forkningsindsats

Epilepsiforeningen uddeler penge til forskning i epilepsi via Inge Berthelsens Legat.

App med anfaldskalender

Med Epilepsiforeningens app’en “Epilepsi” kan du hurtigt registrere anfald, uddybe anfaldsbeskrivelserne og få overblik i en kalender.