Bliv medlem af Epilepsiforeningen

Vi har forsekllige typer medlemskaberne. F.eks. koste et personligt medlemskab 300 kr. om året, og et medlemskab for hele hustanden koster 400 kr. om året. I vores webshop kan du læse mere om medlemskaber. Og hvis du melde dig ind online sparer du 25 kr på indmeldelsen.

Epilepsiforeningen bakker op om alle, der har epilepsi inde på livet. Vi tilbyder bl.a. profesionel rådgivning ved både sygeplejerske og socialrådgiver. Vi tilbyder kurser, viden og værktøjer, der gør det lettere at mestre epilepsien for den enkelte og/eller alle i familien. Vi har også sociale aktiviteter, hvor man kan møde ligesindede og få information om epilepsi.

Kom med i fællesskabet

Bliv medlem af Epilepsiforeningen og få glæde af vores tilbud om netværk, rådgivning og viden.

Læs mere om vores tilbud til medlemmer

Rådgivning

Medlemmer af Epilepsiforeningen kan få rådgivning ved sygeplejerske, socialrådgiver og forsikringsselskab.

Mød andre

Du kan møde andre, der har epilepsi inde på livet, i sidens Samtaleforum, via Facebook-grupper eller i vores forskellige netværk.

Lej ferieboliger

Medlemmer af Epilepsiforeningen kan leje foreningens campingvogn på Bøsøre Camping og sommerhuset Hanne Hansen ved Vesterhavet.

Bladet Epilepsi

Du kan få en smagsprøve på det seneste nummer af vores nyhedsmagasin om epilepsi og læse hele bladet af ældre numre.

Få besøg af en informatør

Epilepsiforeningen har en række informatører, der tager ud på fx skoler og institutioner og fortæller om epilepsi

Legat

Epilepsiforeningen uddeler skattefrie legater fire gange om året til mennesker med epilepsi, som har det økonomisk vanskeligt.

Politisk arbejde

Det er en meget vigtig opgave for Epilepsiforeningen at være vagthund på epilepsiområdet, og bidrage med solid viden, lobbyvirksomhed og engagement.

Vores forkningsindsats

Epilepsiforeningen uddeler penge til forskning i epilepsi via Inge Berthelsens Legat.

App med anfaldskalender

Med Epilepsiforeningens app’en “Epilepsi” kan du hurtigt registrere anfald, uddybe anfaldsbeskrivelserne og få overblik i en kalender.

Selvbetjening

Meld adresseændringer, afregne transportudgifter og indberet bestyrelsessammensætningen efter generalforsamlinger.

Bliv frivillig

Som frivillig i Epilepsiforeningen kan du gøre en indsats for andre med epilespi.

Lokalkredse

Epilepsiforeningen har 10 lokalkredse, der bl.a. laver sociale arrangementer og netværk. Mød dem her.

Få månedens vigtigste nyheder

Tilmeld dig vores gratis nyhedsbrev og få månedens vigtigste nyheder om epilepsi og Epilepsiforeningen.

Få nyhedsbrev