Mød andre pårørende og andre med epilepsi

Hos Epilepsiforeningen er der flere muligheder for at møde andre, man kan udveksle erfaringer med. Du kan få kontakt til andre  på Facebook, og ikke mindst gennem netværk og arrangementer i vores lokale kredse.

Her kan du møde andre pårørende og andre med epilepsi

Arrangementer

Epilepsiforeningen og foreningens lokale kredse laver arrangementer, kurser, weekendture, events og sommerlejre.

Lokalkredse

Epilepsiforeningen har 10 lokalkredse, der bl.a. laver sociale arrangementer og netværk. Mød dem her.

Dravet Danmark

Netværket for forældre til børn med Dravet syndrom har til formål at, støtte Dravet familier og pårørende samt udbrede viden om Dravet.

Epilepsinetværket

Epilepsiforeningen samarbejder med Epilepsinetværket. Netværket er et fagligt initiativ, der er et ressourcenetværk og sparringsrum for medarbejdere på regionale, kommunale og private døgninstitutioner og bosteder.

På Facebook finde du både Epilepsiforeningen, vores kredse og en lang række grupper med digitale fælleskaber.

Bliv frivillig

I fællesskab med andre kan du gøre en forskel for mennesker med epilepsi. F.eks i den lokale kreds eller som handicappolitisk repræsentant.