Kontakt socialrådgiveren

Tirsdag fra kl. 9.00 – 14.00
Torsdag fra kl. 9.00 – 12.00 og 13.00 – 16.00
Fredag fra kl. 10.00 – 12.00

Der er andre, der måske kan hjælpe dig

Specialrådgivning om Epilepsi

Specialrådgivning om Epilepsi er en landsdækkende rådgivningsfunktion. De rådgiver bredt om sociale forhold og epilepsi.

DUKH

DUKH rådgiver om handicapkompenserende ydelser i sager mellem en borger og typisk en kommune. De er en uvildig part i sagen og er organiseret som selvejende institution under Social-, Børne- og Integrationsministeriet.

Forsikringsrådgivning til medlemmer

Medlemmer af Epilepsiforeningen kan få gratis forsikringsrådgivning hos HGF, der også har forsikringer tilpasses fx mennesker med epilepsi.

Børneskolen

Filadelfias Skole- og Specialrådgivningscenter er et landsdækkende kompetencecenter for epilepsi og ADHD, der rådgiver patienter, pårørende og offentlige instanser om epilepsi og ADHD.

Filadelfias patientvejleder

Epilepsihospitalet Filadelfias patienter og deres pårørende kan nu få yderligere hjælp, hvis det bliver svært at overskue kontakten med den offentlige forvaltning.

Få rådgivning om epilepsi

Medlemmer af Epilepsiforeningen kan få rådgivning om epilepsi hos vores sygeplejerske Camilla Skødt Jørgensen. Der er også andre steder, du kan få rådgivning.

Du kan også prøve et af disse rådgivningssteder

Patientforsikringen

Patientombuddet

Medicinpriser.dk. En side der god til at tjekke medicinpriser og tilskudsregler på.)

Center for Aktiv Beskæftigelsesindsats. Det er en god søgeside med alt om emnet “det rummelige arbejdsmarked”.

Socialjura.dk. De har en side med de vigtigste beløb på det sociale, arbejdsmarkedsmæssige og sundhedsmæssige område.

Center for Ligebehandling af Handicappede

Kommunalehandicapraad.dk: Hjemmeside med aktuelle oplysninger om de lovpligtige kommunale handicapråd. Det er Center for Ligebehandling af handicappede som står bag siden.

Danmarks Familieadvokat. De har  en gratis juridisk on-line service.

Ankestyrelsen. Her kan du se resultater af mange afgørelser.

Socialstyrelsen

ActivCare har mange års erfaring med hjælp til borgere i eget hjem og tilbyder assistance inden for en lang række områder.