Her kan du få rådgivning om epilepsi og om sociale forhold

Hvis du er medlem af Epilepsiforeningen kan du få råd og hjælp hos foreningens rådgivere, der omfatter en sygeplejerske, socialrådgiver, forsikringsrådgivning samt advokatrådgivning om arv og skifte. I nogle områder af landet kan du også få besøg på fx skolen eller i institutionen af en  informatører.

Som du kan se på siden er der også andre steder, man som patient eller pårørende kan søge forskellige former for rådgivning.

Er du ikke medlem, så læs om vores medlemsfordele og bliv medlem.

Få rådgivning om epilepsi

Medlemmer af Epilepsiforeningen kan få rådgivning om epilepsi hos vores sygeplejerske, Lotte Hillebrandt. Der er også andre steder, du kan få professionel rådgivning

Få råd om sociale spørgsmål

Medlemmer af Epilepsiforeningen kan kontakte vores socialrådgiver, Helle Obel. Der er også andre muligheder for rådgivning om sociale eller skoleforhold.

Forsikringsrådgivning for medlemmer

Medlemmer af Epilepsiforeningen kan få gratis forsikringsrådgivning hos HGF, der også har forsikringer tilpasses fx mennesker med epilepsi.

Advokatrådgivning om arv og skifte

Hos advokat Ellen Marie Kaae kan Epilepsiforeningens medlemmer få gratis rådgivning om reglerne for arv og skifte; herunder også vejledning til hvordan man opretter et testamente.

Få besøg i klassen af en informatør

Epilepsiforeningen har en række informatører med sundhedsfaglig baggrund, der tager ud på fx skoler og institutioner og fortæller om epilepsi.

Bliv en del af fællesskabet og få glæde af rådgivning, viden og netværk

Webshop med materialer
Bestil eller hent gratis pjecer, bøger og informationsplakater.
Samtaleforum

Udveksl erfaringer med andre, der har epilepsi tæt inde på livet.

Få månedens vigtigste nyheder

Tilmeld dig vores gratis nyhedsbrev og få månedens vigtigste nyheder om epilepsi og Epilepsiforeningen.

Få nyhedsbrev