Download materialer

Epilepsiforeningen har en lang række materialer, du kan bestille gratis og portofrit. Dem kan du bestille på siden “Bestil materialer”. Men vi har også materialer, som desvære kun findes som pdf. Dem kan du downloade på denne side.

Vælg emne

Hvis du ved, hvad du leder efter, kan du hoppe ned til materialer om det emne, du skal bruge. Du kan naturligvis også bare scrolle gennem udvalget af pjecer.

Epilepsisyndromer  Anfaldsobservation Børn og unge Voksne  Pårørende Udviklingshandicap Behandling Medlemssurvey og levevilkårsundersøgelser  Bøger.

Siden med medlemsbladet “Epilepsi” finder du her. Siden med Film og podcast finder du her. Og i vores webshop ken du købe mercandise så som t-shirt, paraplyer og termoflasker med foreningens logo.