Find og bestil materialer

Her kan du helt gratis og portofrit bestille eller downloade pjecer og andre informationsmaterialer.  En del af materialerne er udgivet af Epilepsiforeningen, andre formidler vi for andre udgivere. Der er også visse materialer, der kun fås til download som pdf. Dem finder du her.

Vælg emne eller scrol gennem listen

Hvis du ved, hvad du leder efter, kan du hoppe ned til materialer om det emne, du skal bruge. Du kan naturligvis også bare scrolle gennem udvalget af pjecer.

Kort og godt om epilepsi Anfaldsregistrering og -observation Førstehjælp Om og til børn Unge og voksne

Siden med medlemsbladet “Epilepsi” finder du her. Siden med Film og podcast finder du her. Og så har vi en webshop, hvor du kan merchandise så som t-shirt, parplyer og termoflasker med vores logo.

Vælg materialer

Materialer der kun findes om pdf

Hvis du ikke fandt de materialer, du ledte efter, kan du prøve at se siden med materialer, som desvære kun kan downloades som pdf.