Overlæge Jakob Christensen vil gøre os klogere på sammenhængen mellem epilepsi og andre diagnoser.

Jakob Christensen vil gøre os klogere på sammenhængen mellem de mange tilfælde af epilepsi og andre diagnoser (ADHD, autisme, angst, depression mv.) samt andre aspekter i forbindelse med epilepsi.

Der bliver rig mulighed for at stille spørgsmål til Jakob Christensen.

Kredsen er vært ved et mindre traktement fra kl. 18.00.

Kl. 19-21 er der foredrag og herefter serverer vi kaffe/the og kage. Det er muligt at deltage uden spisning, dog er prisen den samme.

Arrangementet koster 50 kr. for medlemmer, og 75 kr. for ikke-medlemmer.

Tilmelding
Tilmelding til Marianne Møller Petersen på mail, eller nederst på siden. Seneste tilmelding er den. 15. september 2021

Om foredragsholderen
Jakob Christensen er formand for Dansk Epilepsi Selskab, klinisk lektor ved Århus Universitet samt overlæge på neurologisk afdeling AUH.

Arrangementet er åbent for alle

Vi glæder os  til at se jer

Epilepsiforeningen
Kreds Sydvestjylland