Kreds Midtvestsjælland inviterer til et spændende foredrag med professor Rikke Steensbjerre Møller

Foredrag v/professor Rikke Steensbjerre Møller d. 7 september 2022 fra kl. 19.00 - Slagelse Bibliotek, Store sal, Stenstuegade 14, 4200 Slagelse.

Rikke er cand.scient., ph.d. og professor ved Institut for Regional Sundhedsforsikring, SDU og Epilepsihospitalet Filadelfia i Dianalund.
Som leder af Afsnit for Epilesigenetik og Personlig Medicin ved Epilepsihospitalet er hendes fokus på forskning i genetikkens betydning for epilepsi.

Oplægget omhandler bl.a. diagnosticering og rådgivning af patienter og familier med genetiske epilepsier og tilstødende neurologiske lidelser.
Den genetiske diagnose, som vejleder i forhold til prognose og fremtidig familieplanlægning samt i visse tilfælde i forhold til valg af behandling.

Der serveres kaffe/the og lidt sødt under foredraget.

Tilmelding
Du tilmelder dig til Berit Andersen på mail eller tlf. 2064 7647. Arrangementet er offentligt for alle, seneste tilmeldingsfrist er d. 5. september 2022.

Arrangementet er gratis

Epilepsiforeningen