Netværksmøde med andre der kender til livet med epilepsi

Deltag i et hyggeligt netværksmøde, og få en snak med andre, der kender til livet med epilepsi, og oplev at du ikke er den eneste i verden, der lever med epilepsi inde på livet.

Epilepsi påvirker også pårørende, så de er også velkommen.

Kom og nyd en burger og en øl eller vand i godt selskab, vi mødes på Restaurant Posten i Esbjerg kl. 18. (P-huset i Danmarksgade ligger lige om hjørnet).

Pris: Din pris er kr. 60, der betales på aftenen.

Tilmelding: Af hensyn til bordbestilling er seneste tilmelding fredag d. 4. november til Benjamin Germansen på sms 2014 5788 eller mail: benjamin@nissen-germansen.dk

Når vi mødes vender vi mange af hverdagens dilemmaer og du vil opleve at livet med epilepsi også kan leves. Skulle du nu synes det hele er lidt træls, så tager vi snakken derfra.

Mødedatoer i starten af 2023: 3. januar, 31. januar, 28. februar og 28. marts 2023.

Du kan følge kredsen på Facebook: Epilepsiforeningen kreds Sydvestjylland

Vi glæder os til at se jer

Epilepsiforeningen

Kreds Sydvestjylland