Kreds Sydvestjylland inviterer til spændende foredrag og generalforsamling

Der afholdes ordinær generalforsamling i Kreds Sydvestjylland lørdag den 3. februar 2024 kl. 11-15 i Fritidshuset, Kirkegade 51, 6700 Esbjerg.

Dagsorden i henhold til vedtægterne.

Dagen starter kl. 11 med et super spændende og underholdende foredrag ved Gert Rune, foredraget er åbent for alle og er gratis for medlemmer, for ikke medlemmer koster det 30 kr., som betales i døren.

Gert Rune har mærket på egen krop, hvordan positiv motivation kan føre til store resultater og en øget livsglæde. Den erfaring brænder han for at give videre. Hans foredrag er autentiske, han har nemlig selv kæmpet sig til livsglæden efter et forløb med knoglekræft og en efterfølgende benamputation. Det er vigtigt at holde fast i den positive motivation, når udfordringerne er større end normalt, og forandringerne er uundgåelige. Foredraget rummer både humor, følelser og alvor.

Se mere om Gert Rune på gertrune.dk

Kl. 12 er der frokost med efterfølgende generalforsamling.

Pris: 25 kr. pr. person, for frokost.

Tilmeldingsfrist: 26. januar 2023 af hensyn til forplejningen

Vel mødt!