Fællesspisning i City Bowling med efterfølgende rundvisning på TV2

Tag med Kreds Fyn på en spændende rundvisning på TV2, Kvægtorvet Fyn. Arrangementet starter kl.17.00 i City Bowling hvor vi spiser en burger (drikkelse for egen regning) og derefter går vi over Rugaardsvej til TV2 og får en rundvisning fra kl.18.30 til 20.30.
Rundvisningen indeholder præsentation af TV 2 i en af vores lokalefaciliteter, den vil tage ca. to timer alt afhængig af gruppens størrelse, antal af spørgsmål mv. Det er vigtigt at være opmærksom på, at man skal gå rundt i omkring én time.

Der er følgende retningslinjer for rundvisningen:
- Der må ikke tages billeder af personer uden tilladelse.
- Gæstekort skal bæres synligt.
- Gruppen skal gå i samlet flok – ingen må gå rundt i TV 2s bygninger alene.
- Der skal tales i et normalt stemmeleje, så TV 2s medarbejdere stadig kan arbejde.
- Alle telefoner skal være på lydløs.

Tid og sted: Kl. 17 er der spisning i City Bowling, Rugårdsvej 46, 5000 Odense C (Gratis parkering ved registrering af nummerpladen)
Efter spisning går vi sammen til TV2.

Pris: Kr. 140 pr. person.

Tilmeldingsfrist: Den 5. marts 2024.

Kontaktperson: Karin de Stricker på tlf. 3044 9797 eller mail

Epilepsiforeningen