København inviterer dig til 50 års jubilæumsfest med spændende oplæg, underholdning og en lille forfriskning

Bestyrelsen har lagt sig i selen for at få lavet et rigtigt godt program, hvor du kan få en masse viden, men også god underholning.

Der vil i løbet af eftermiddagen blive serveret kaffe, kage, pølsehorn, sodavand og bobler.

Vi håber derfor at du har lyst til at komme og fejre kredsens 50 års jubilæum, og have en rigtig hyggelig eftermiddag.

Program for eftermiddagen:

11.30: Åbnes dørene.
12.00: Velkomst ved formand Andreas Pilkær Rasmussen.
12.15: Direktør Per Olesen og landsformand Lone Nørager fortæller om foreningen.
13.00: Stine Lincon fortæller om at have en datter med epilepsi.
13.30: Emil Rønnebech fortæller om livet med epilepsi.
14.00: Iben Dorner og Espen Dalgaard laver underholdning for hele familien - inspireret af "Den lille grimme ælling".
15.00: Søren Sebber og Rikke Mølgaard vil afslutte eftermiddagen med en lille koncert.
16.00: Tak for i dag ved formand Andreas Pilkær Rasmussen.

På bestyreksens vegne
Vi glæder os til at se jer til en festlig eftermiddag.

Tilmelding
Vil du gerne deltage i festlighederne så skriv en mail til: kobenhavn@epilepsiforeningen.dk

Festen er gratis, men husk at få tilmeldt dig senest d. 25.10.2019