Gå for epilepsi-sagen sammen med Kreds København

Sammen med Epilepsiforeningen Kreds København kan du være med til at markere den kommende International Epilepsidag og få en lille 3 kilometers smagsprøve på Københavns nye vandre- og naturrute, Amarminoen.

Alle verdens epilepsiforeninger har et fælles mål om, at folk kloden rundt skal have gået i alt 50 millioner skridt inden den 8. februar, hvor det er International Epilepsidag. Et skridt for hvert menneske med epilepsi.

Hvis du vil gå med, så mødes vi ved DR Byen Metrostation og går ca. 3 kilometer ad Amarminoen til Sjællandsbroen, hvor du kan tage en bus hjem.

Sådan er planen

Hvis det regner eller sner, bliver turen aflyst.

Sådan tilmelder du dig

Du tilmelder dig ved at sende en mail til pervad@epilepsiforeningen.dk eller sende Epilepsiforeningen en besked på Facebook.

Sådan er Amarminoen

Amarminoen er den nye natur-attraktion på Amager – en københavnerudgave af den berømte spanske Camino.

Ruten, der hele vejen er markeret med skilte med en dråbe, er i alt er 27 kilometer. Men som vi gør, kan man nøjes med at gå en del af den.

Du kan læse om den her, hvor du også kan downloade et kort.