Kalder alle unge…lad os gøre januar lidt mere festlig og sjov…!!!

Epilepsiforeningen afholder forlænget weekend for unge med epilepsi i alderen 18 - 35 år på Fredericia Vandrerhjem d. 12. – 15. januar 2023.

Vi ankommer til aftensmaden torsdag kl. 18.00, og tager hjem igen efter frokosten søndag kl. 13.00.

På programmet er der først og fremmest, at vi skal have det sjovt, og der bliver masser af lejlighed til at dyrke netværket med andre unge fra hele landet.

I skal blandt andet se vinderen af DM i standup 2018 Phillip Devantier, ud og bowle samt høre oplæg ved foreningens sygeplejerske Camilla Skødt Jørgensen.

Pris: Hele herligheden koster kun 450 kr., så det er virkeligt et godt tilbud til dig.

Tilmelding: Der er ”først til mølle” på tilmeldingen, så skynd dig. Kom med og få det skidesjovt…!

Har du spørgsmål til tilmelding m.m. kontakt landskontoret på tlf. 6611 9091